PKO Bank Polski podjął decyzję o przeniesieniu Oddziału 2 z Koszalina, który przez blisko 48 lat znajdował się w tym samym miejscu. Klienci banku mogą jednak odetchnąć z ulgą, ponieważ nowa lokalizacja oddziału jest tuż naprzeciwko starej – obecnie Oddział 2 znajduje się w Galerii Handlowej EMKA. To miejsce jest bardziej dostępne dla wszystkich – brak barier architektonicznych umożliwia dostęp do oddziału z poziomu parteru. Nie tylko oddział zmienił swoją lokalizację, ale również Punkt Obsługi Klienta Biura Maklerskiego PKO Banku Polskiego, który jest bezpośrednim sąsiadem Oddziału 2.
Nowy oddział prezentuje się znacznie nowocześniejszy i bardziej cyfrowy. Przeprowadzka do nowego miejsca przyniosła szereg korzyści, takich jak przytulne wnętrza czy możliwość szybszego załatwienia potrzebnych formalności. Nowe pomieszczenia zostały przeznaczone na obsługę klientów w wygodnych pokojach spotkań, co gwarantuje dyskrecję i komfort obsługi.
– W naszych odnowionych oddziałach stawiamy na ofertę produktową i edukację, która promuje korzystanie z zdalnych kanałów kontaktu z bankiem. To ostatnie jest coraz bardziej istotne dla naszych klientów, którzy preferują załatwianie prostych czynności w sposób zdalny. Jest nam jednak doskonale wiadomo, że część naszych klientów nadal ceni sobie osobisty kontakt z bankiem. Dlatego zdecydowaliśmy się na jeszcze większą dostępność i atrakcyjne, łatwe do zrozumienia rozwiązania, które ułatwią codziennie bankowanie. Przeniesienie Oddziału 2 w Koszalinie to odpowiedź na oczekiwania lokalnych klientów oraz naszych pracowników – wyjaśnia Tomasz Cemel, dyrektor Regionalnego Oddziału Detalicznego PKO Banku Polskiego w Szczecinie.